Wspólna kampania PayPal i Shopify: Jak ułatwić świąteczne zakupy własnym konsumentom i zrobić to 20% taniej

 
Dzięki partnerstwu z Shopify, PayPal zapewnia dodatkowe 20% zniżki dla sklepów, które chcą osiągnąć najlepsze rezultaty online. Shopify zapewni wyjątkowe doświadczenie zakupowe dla klientów dzięki odpowiedniemu zarządzaniu ruchem. Dzięki temu, że Shopify nieustannie stwarzana nowe funkcje i możliwości, twoja strona będzie zawsze na bieżąco z najnowszymi trendami, a e-commerce stanie się prostsze dla ciebie i twoich klientów. Shopify ma wszystko, czego potrzebujesz do szybkiego i łatwego zbudowania świetnego sklepu online, według powyższych wskazówek i bez konieczności posiadania wcześniejszego doświadczenia.
 
Płacąc przez PayPal, możesz otrzymać ekskluzywną, 20% zniżkę na Shopify.
 
Shopify
 
Shopify to wielokanałowa platforma handlowa w chmurze, zaprojektowana dla małych i średnich firm. Sprzedawcy mogą wykorzystywać oprogramowanie w celu zaprojektowania, ustawienia i zarządzania swoimi sklepami poprzez wiele kanałów sprzedaży, takich jak Internet, mobile, media społecznościowe, np. Facebook i Pinterest, sklepy stacjonarne oraz pop-up. Platforma zapewnia również potężne wsparcie biurowe oraz indywidualne podejście do każdego biznesu. Platforma Shopify została skonstruowana dla niezawodności i skali, wykorzystując technologie przystosowane do przedsiębiorstw każdej wielkości. Obecnie, Shopify wspiera ponad 175 tysięcy firm w około 150 krajach. Wśród nich są m. in.: Tesla Motors, Budweiser, Wikipedia, LA Lakers, the New York Stock Exchange, GoldieBlox i wiele innych.
 
PayPal
 
PayPal (NASDAQ: PYPL) we wszystkich swoich działaniach stawia ludzi na pierwszym miejscu. Od czasu założenia firmy w 1998 roku, stoimy na czele rewolucji płatności cyfrowych, przetwarzając w zeszłym roku 4 miliardy płatności, z czego 1 miliard pochodził z urządzeń mobilnych. PayPal ułatwia ludziom dostęp do swoich finansów oraz kontakt z sobą nawzajem, dając użytkownikom możliwość wysyłania pieniędzy bez udostępniania danych finansowych innym, oferując zarazem swobodę wyboru formy płatności.
 
Ze 173 milionami aktywnych użytkowników, udało nam się stworzyć otwarty i bezpieczny ekosystem płatności, wykorzystywany w sklepach i przez urządzenia mobilne, wybierany zarówno przez konsumentów, jak i przedsiębiorstwa. PayPal to globalna platforma, pozwalającą użytkownikom na 203 rynkach i regionach otrzymywać płatności w ponad 100 walutach, wypłacać na rachunki bankowe w 57 walutach i utrzymywać saldo na kontach PayPal w 26 walutach.
 
Aby uzyskać więcej informacji o PayPal odwiedź: http://about.paypal-corp.com. Informacje finansowe o PYPL znajdziesz na: https://investor.paypal-corp.com/